The end

Dit is het laatste berichtje op mijn blog.

Mijn blog is ten einde

Dit is het laatste berichte op mijn blog. Deze blog werd opgestart vanwege een opdracht voor school. In het begin vond ik het opmaken van een blogpost wat moeilijk, maar na verloop van tijd kreeg ik de smaak te pakken. 

Ik vond het zeer interessant om het heden te vergelijken met gebeurtenissen uit de geschiedenis. Op die manier leerde ik toch wel heel wat bij. Het was leuk om verschillende websites uit te pluizen en om dan te filteren wat ik in mijn blogposts zou vermelden. De ene keer was dit wel wat moeilijker dan de andere, maar het is mij toch gelukt.

Wat ik ook erg leuk vond, was het lezen van de blogs van mijn medestudenten. Het is interessant om te zien wat hen bezighoudt, en hoe we verschillende visies hebben op gelijkaardige gebeurtenissen. Zo leerde ik ook eens met een andere blik naar zaken te kijken. 

De bronafbeelding bekijken

Dit was het dan

Hierbij is mijn blog ten einde. Ik hoop dat jullie deze met plezier hebben gelezen en misschien zelfs iets bijgeleerd zullen hebben.

Hou jullie allemaal goed en geniet van het leven!

De bronafbeelding bekijken

Groetjes
Hanne

Reacties

Populaire posts van deze blog

Leopold II

De geschiedenis lijkt zich te herhalen.

Florence Nightingale